مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

,فواید بی نظیر آب کرفس

  • ۴۰۸
,فواید بی نظیر آب کرفس

کرفس یکی از سبزیجات بسیار مفید می باشد که طبع بلغم در طب سنتی گرم و خشک معرفی شده است و سرشار از معنی زیان پتاسیم سدیم مس کلسیم پلی فنول روی آهن و انواع ویتامین ها میباشد.

 

فواید مصرف آب کرفس 

جوانسازی پوست 

همانطور که گفته شد آب کرفس سرشار از انواع ویتامین ها، نیاسین و فولاد می باشد و وجود این ترکیبات در آب کرفس باعث تغذیه پوست و افزایش تولید کلاژن سازی میشود به همین دلیل می‌تواند در جوانسازی پوست و رفع چین و چروک تاثیرگذار باشد.  

کاهش فشارخون 

 

دفع سنگ کلیه 

آب کرفس دارای خاصیت ادرارآوری می باشد و مصرف آن می‌تواند باعث کاهش اسید اوریک در بدن شود و به همین دلیل در درمان مشکلات کلیه مانند عفونت‌های مجاری ادراری و دفع سنگ کلیه بسیار تاثیر گذار است. 

درمان سرماخوردگی 

آب کرفس سرشار از ویتامین c میباشد به همین دلیل مصرف آن می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن گردد. استفاده از آب کرفس به دلیل این که دارای خاصیت ضد میکروبی می باشد در درمان سرماخوردگی بسیار موثر میباشد.

درمان روماتیسم 

کرفس یکی از سبزیجاتی می باشد که دارای خاصیت ضد التهابی است و به دلیل اینکه در آن ترکیبات مفیدی مانند پلی ساکارید ها و آنتی اکسیدان وجود دارد می تواند به عنوان یک داروی خانگی برای درمان روماتیسم استفاده شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم