مداد کم رنگ

مطالبی درباره سبک زندگی ، خواص میوه ها ، آشپزی ، گیاهان دارویی

مضرات مصرف گلاب

  • ۳۲۳
مضرات مصرف گلاب

گلاب یکی از عرقیات گیاهی می باشد که مصرف آن فواید زیادی برای بدن به دنبال دارد اما زیاده روی در مصرف آن ممکن است برای برخی از افراد مشکلاتی مانند حساسیت، خارش پوست و قرمزی ایجاد کند. معمولا مصرف گلاب در افرادی که دچار زخم های گوارشی می باشند توصیه نمی شود.

مضرات زیاده روی در مصرف سیب زمینی

  • ۳۳۴
مضرات زیاده روی در مصرف سیب زمینی

سیب زمینی یک ماده خوراکی می باشد که به طور گسترده در سراسر جهان مصرف می شود. با این که این ماده خوراکی مزایای زیادی برای سلامتی دارد اما باید این را بدانید که مصرف بیش از حد هر چیزی میتواند ضرر های زیادی برای سلامتی بدن به دنبال داشته باشد.

با مضرات خطرناک گوشت قرمز آشنا شوید

  • ۳۴۸
با مضرات خطرناک گوشت قرمز آشنا شوید

با اینکه مصرف گوشت قرمز فواید زیادی برای بدن به دنبال دارد اما با دارا بودن یک سری مضرات باید به حد مورد نیاز مصرف شود زیرا که مصرف بیش از اندازه آن می‌تواند عامل برخی از بیماریها شود.

با مضرات بابونه آشنا شوید

  • ۳۴۰
با مضرات بابونه آشنا شوید

بابونه یکی از باستانی‌ترین داروهای گیاهی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند دردهای روماتیسمی، اسپاسم عضلانی، اختلالات قاعدگی و بی خوابی می باشد.با اینکه مضرات و عوارض جانبی بابونه بسیار کم میباشد اما مصرف آن در بعضی از افراد ممکن باعث ایجاد اختلالاتی گردد.

درمان خانگی آرتروز زانو با داروهای گیاهی

  • ۳۳۵
درمان خانگی آرتروز زانو با داروهای گیاهی

آرتروز بیماری می باشد که دارای انواع متفاوتی است و با توجه به علت آن می توان از روش های خانگی برای درمان آن استفاده کرد. آرتروز زانو یکی از شایع ترین دردهای التهاب مفاصل می باشد که باعث تخریب غضروف های مفصلی زانو می گردد.

عوارض مصرف دمنوش رازیانه

  • ۳۲۵
عوارض مصرف دمنوش رازیانه

دمنوش رازیانه یکی از دمنوش هایی میباشد که سرشار از انواع ویتامین ها پتاسیم کلسیم منیزیم گوگرد و روی می باشد و نوشیدن آن فواید زیادی برای بدن به دنبال دارد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که زیاده روی در مصرف دمنوش رازیانه در کنار خاصیت هایی که دارد می تواند ضرر و زیان هایی به دنبال داشته باشد. 

مضرات مصرف سیر

  • ۳۰۷
مضرات مصرف سیر

سیر یک ماده غذایی قدرتمند می باشد که از نظر خواص دارویی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر آن سیر به عنوان یکی از ادویه های پرطرفدار در آشپزی برای طعم دهی غذا استفاده میشود.

عنبرنسا چه خواصی دارد؟

  • ۳۱۸
عنبرنسا چه خواصی دارد؟

عنبر نسا که نام دیگر آن عنبرنسارا می باشد در طب سنتی از ارزش درمانی بسیار بالایی برخوردار است. عنبر نسا پشگل الاغ ماده می باشد که در فصل بهار جمع آوری می گردد و برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود.

درمان سینوزیت با راهکارهای خانگی

  • ۳۲۱
درمان سینوزیت با راهکارهای خانگی

در اطراف جمجمه انسان حفره هایی وجود دارد که این حفره‌ها فضایی را برای تبادل هوا و ایجاد رطوبت فراهم می نماید به این حفره ها سینوس گفته می شود. بیشتر افراد در طول زندگی خود ممکن است با درد و فشار سینوس ها روبرو شوند.

آب کردن چربی های شکم با داروهای گیاهی

  • ۳۳۹
آب کردن چربی های شکم با داروهای گیاهی

از آنجایی که چربی های دور شکم بسیار سرسخت می باشند و به سرعت از بین نمی روند سوزاندن آنها کاری بسیار دشوار می باشد. در حالیکه ورزش کردن می تواند به سوزاندن چربی های دور شکم بسیار کمک کند اما با این حال در کنار ورزش کردن استفاده از بعضی از داروهای گیاهی می تواند سرعت سوزاندن را بهبود بخشد. 

مطالب پیشنهادی اول

خوراکی برای کاهش فشار خون

خوراکی برای کاهش فشار خون

عواملی مانند سن بالا، سابقه خانوادگی، نژاد، جنسیت و …. باعث افزایش فشار خون می شود. فشار خون بالا باعث بیماری های قلبی، سکته های مغزی، بیماری های کلیوی و …. می گردد که بسیار خطرناک می باشد.

مطالب پیشنهادی دوم